Įmonės darbuotojų personalo dokumentų valdymas: įdarbinimas/išdarbinimas, darbų saugos proceso valdymas;
Darbuotojų paieška ir atranka pagal poreikį (LT/užsieniečių);
Prašymų bei įsakymų administravimas, sutarčių sudarymas, pakeitimai, kitų vidinių ir išorinių įmonės informacijos srautų administravimas;
Siunčiamos ir gaunamos korespondencijos paskirstymas, kt. įvairūs dokumentai;
Vadovo pavestų užduočių vykdymas. Biuro priežiūra, kanceliarinių reikmenų ir kitų priemonių užsakymas.
Būtina sėkminga personalo vadybininkės (-o) - administratorės (-iaus), darbo patirtis (privalumas- užsieniečių įdarbinimo/išdarbinimo praktinė patirtis);
Personalo dokumentacijos administravimo patirtis;
Geros anglų, rusų kalbų praktinės žinios;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Puiki orientacija kasdienėse situacijose, terminų laikymasis, sugebėjimas planuoti savo darbus, imlumas informacijai;
Noras ir gebėjimas bendrauti su įvairios kvalifikacijos darbuotojais.
Darbą stabilioje kompanijoje, geranorišką kolegų pagalbą kasdienėje veikloje.
Kuro kompensaciją.
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.