2022-07-29 11:26:48

Kokie tie šiuolaikiniai profesionalai?

2016.06.16

Profesionalo portretas keičiasi. Vyresnieji profesionalai turi tam tikrus įsitikinimus, kurie neleidžia jiems atsiskleisti naujųjų galimybių pasaulyje, kuomet jaunieji jų kolegos puikiai tai išnaudoja.

Kompanijai Booz & Company/Buddy Media atlikus tyrimą daugiau nei 100 stambių kompanijų, paaiškėjo, kad dauguma aukščiausio lygio vadovų jose, nenaudoja socialinių tinklų savo profesinėje veikloje.

Daugumai, vyresnių, nei 40 metų žmonių, būti profesionalu reiškia dėvėti uniformą, kalbėti rimtai, naudotis išmaniuoju telefonu ir, žinoma, savo asmeninį gyvenimą laikyti paslaptyje. Jie socialinius tinklus suvokia, kaip grėsmę, ir savo uždarymą pagrindžia tokiais argumentais:

  • Visi kompanijos darbuotojai turi komunikuoti vieną žinutę;
  • Rašydami socialiniuose tinklalapiuose, susilauktume netinkamų komentarų;
  • Mes negalime skleisti idėjų ir planų viešai, kol jie nėra pasverti kompanijos viduje.

Žemiau pateikiame vyresniųjų ir šiuolaikinių profesionalų požiūrių skirtumus. 

Vyresnis profesionalas Šiuolaikinis profesionalas
Aš esu uždaras pasauliui Aš esu atviras ir pasiekiamas pasauliui, kuriu ir stiprinu ryšius su kitais žmonėmis
Aš negaliu klysti viešumoje Klysti yra žmogiška
Suklydęs aš nedelsdamas nuoširdžiai atsiprašau Aš neatskleidžiu savo interesų kitiems
Mano interesai, pomėgiai daro mane patraukliu Iš manęs tikimasi atsakymų į klausimus
Atsakymų į klausimus aš ieškau kartu su kitais Valdžia yra paimama ir išlaikoma Valdžia yra dalinamasi ir taip ji stiprėj


Būdami aktyvūs socialiniuose tinkluose, žmonės turi galimybę atskleisti savo gerąsias puses. Kompanijų, kuriose dirbame bei mūsų pačių įvaizdžiai turi būti formuojami aktyviai. Tik eidami šia linkme, mes galime pasiekti darbo efektyvumo.

Parengta pagal Allison Fine straipsnį „What Does "Professional" Look Like Today?"

Raktinis žodis: