Darbo sėkmės principai
Elgesys gavus darbą
Praėjus ilgam darbo paieškos etapui, jei jūs viską darėte teisingai, jums nusišypsojo laimė ir jūs gavote darbą. Atrodo, jog tai - kaip tik tai, ko jūs siekėte. Tačiau nepamirškite, jog išlaikyti gerą darbą yra ne ką mažiau svarbu nei jį gauti. Pateiksime keletą gerų patarimų, ko reikėtų nepamiršti naujajame darbe. Galima šiuos patarimus įgyvendinti ir ieškant darbo. Atminkite, jog pirmasis įspūdis, kurį jūs padarysite naujajame darbe savo kolegoms, nulems tolimesnę jūsų sėkmę. "Pirmas įspūdis antrą kartą nepasikartos".
Dažniausiai darbdaviai nepatenkinti naujų darbuotojų požiūriu į darbą, darbo įpročiais, nors jie ir sugeba tą darbą padaryti.
Darbdaviai iš jūsų tikisi:
› Teigiamų emocijų. Teigiamas požiūris yra vienas iš svarbiausių faktorių siekiant sėkmės darbe. Neikite į darbą su niūriomis nuotaikomis, neigiamomis emocijomis, savo problemomis, palikite jas namuose, bare, gatvėje.
› Niekada nevėluokite. Nustatykite, kiek laiko užtruks jūsų kelionė į naująją darbovietę. Pridėkite kelias papildomas minutes prie šio laiko automobilių kamščiams, kitiems nenumatytiems atvejams. Būdamas punktualiu jūs įgysite darbdavio pagarbą ir pasitikėjimą.
› Informuokite savo viršininką iš anksto, jei jūs vėluosite į darbą, sergate ar dėl kitų priežasčių neatvyksite į darbo vietą.
› Stenkitės vadovautis firmos, kurioje dirbate, vidaus tvarka, taisyklėmis, tradicijomis, įpročiais.
› Pateisinkite jums keliamus vadovo lūkesčius ir viltis.
Bendravimas
› Kai norite pakalbėti su vadovu, iš anksto susitarkite dėl pokalbio laiko.
› Būkite komandos nariu. Stenkitės būti paslaugus. Venkite situacijos "aš viską pats žinau", konsultuokitės su kolegomis.
› Paprašykite pagalbos, jei jums jos reikia. Neslėpkite savo klaidų, bet stenkitės jas ištaisyti.
› Palikite savo asmenines problemas namuose. Nesinaudokite darbe firmos įranga (telefonu, kopijavimo aparatu, fakso aparatu ir pan.) siekiant išspręsti savo asmenines problemas.
› Būkite kantrus pačiam sau ir bendradarbiams. Turi praeiti šiek tiek laiko, kol jūs adaptuositės naujame darbe, naujame kolektyve.
› Priimkite kritiką. Nesipriešinkite ir nesiginkite kritikuojami kitų bendradarbių. Išnagrinėkite kritikos esmę ir, jei ji pagrįsta, imkitės visų įmanomų priemonių tai pakeisti.
› Gerbkite kiekvieną firmos narį. Atminkite, jog kildami karjeros laiptais jūs sutiksite tuos pačius žmones kaip ir leisdamiesi.
Apranga
Viena iš svarbiausių pirmojo įspūdžio sudedamųjų dalių yra jūsų apranga. Dažnai dabdaviai pagal aprangą sprendžia, koks jūsų požiūris į darbą. Labai svarbu, kad jūsų apranga būtų švari, tvarkinga ir "nerėkianti". Venkite avangardiškų papuošalų, itin stiprių kvepalų ir pan.
"Gyvenimą sudaro 10 proc. to, kas jums nutinka ir 90 proc. to, kaip jūs į tai reaguojate" (Charles Swindoll)
Sėkmės darbo paieškoje!
www.Takas.lt