2022-07-29 11:26:48

Vyr. klientų aptarnavimo specialistas (Jonava)

Lietuvos paštas, AB
1220 - 1320 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Organizuoti, prižiūrėti ir koordinuoti klientus aptarnaujančių darbuotojų vykdomas užduotis;
  • Užtikrinti sklandų ir kokybišką paslaugų teikimą klientams;
  • Informuoti klientus aptarnaujančius darbuotojus apie tvarkų, paslaugų teikimo sąlygų pakeitimus ir kitas naujienas;
  • Rengti dienos ataskaitas;
  • Papildomas darbas susijęs su pašto skyriaus tvarkos palaikymu.

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 1 etatas;
  • Darbo grafikas – 5 darbo dienų savaitė, slankusis;
  • Neterminuota darbo sutartis;
  • Darbo vieta – Žeimių g. 11, Jonava.

Reikalavimai

Mes tikimės:

  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
  • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą; 
  • Papildomus priedus už rekomenduotus ir prie kolektyvo prisijungusius narius.

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

 

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.