2022-07-29 11:26:48

Vyr. buhalterė (-is) Šiaulių regionas

Agrokoncernas, UAB
2500 - 3000 €/mėn. Prieš mokesčius

Pagrindinės jūsų atsakomybės

  • Organizuoti finansinę - buhalterinę apskaitą, kad racionaliai ir taupiai būtų naudojami darbo, materialiniai ir finansiniai ištekliai, kad ataskaitiniai duomenys būtų teisingi ir atsiskaitomieji dokumentai laiku pateikti kontroliuojančiosioms įstaigoms.
  • Užtikrinti finansų - ūkio operacijų teisėtumą, tinkamą dokumentų įforminimo kontrolę.
  • Vykdyti ilgalaikio turto, prekių ir materialinių vertybių, produkcijos ir darbų realizacijos, ūkio-finansų veiklos, atsiskaitymų su tiekėjais ir pirkėjais apskaitą;
  • Padėti rengti priemones lėšų, prekių ir materialinių vertybių naudojimui, finansinių ir ūkinių įstatymų pažeidimų nustatymams.
  • Buhalterinėje apskaitoje įforminti piniginių lėšų ir prekių-materialinių vertybių operacijas, sudaryti pajamų-išlaidų operacijų suvestines.
  • Apskaičiuoti mokėjimus į biudžetą, į valstybinio socialinio draudimo fondą, atsiskaitymus su debitoriais ir kreditoriais.
  • Analizuoti įmonės ūkinę - finansinę veiklą ir pagal buhalterinės apskaitos duomenis nustatyti ekonomijos ir nuostolių priežastis.
  • Dalyvauti materialinių vertybių ir piniginių lėšų inventorizacijoje, tvarkyti jų apskaitą, tikrinti nurašymo teisingumą.
  • Apskaičiuoti darbuotojų darbo užmokestį, kitus išmokėjimus, užpildyti atlyginimų žiniaraštį.
  • Tvarkyti medžiagų, kuro, atsarginių dalių, elektros energijos, dujų ir kitų materialinių vertybių gavimo ir panaudojimo apskaitą.
  • Vykdyti bendrovės pagrindinių spaudų užsakymą ir išdavimą.
  • Pildyti visą buhalterinės apskaitos dokumentaciją, parengti balansą ir kitus ataskaitinius dokumentus.
  • Vykdyti tiesioginio vadovo nurodymus ir spręsti kitus klausimus savo kompetencijos ir įgaliojimų ribose.

Kontroliuoti, kad būtų atlikta, laikomasi:

  • kontroliuoti sutarčių vykdymą, pelno paskirstymą ir apyvartinių lėšų panaudojimą;
  • kontroliuoti pirminių ataskaitinių dokumentų užpildymo teisingumą;
  • tikrinti, ar tinkamai tvarkomas bendrovės sandėlių ūkis, ar sudarytos sąlygos priimti, saugoti ir išduoti prekes bei materialines vertybes;
  • laikomasi nustatytų prekių ir materialinių vertybių priėmimo ir išdavimo reikalavimų;
  • laikomasi piniginių lėšų, prekių ir materialinių vertybių, nebaigtos gamybos ir darbų, atskaitymų bei kito turto inventorizavimo reikalavimų.

Puiku, jei jūs:

  • Turite aukštesnįjį / aukštąjį išsilavinimą buhalterinės apskaitos / ekonomikos / finansų srityje.
  • Turite panašios darbo patirties ne mažiau nei 5 m.
  • Puikiai išmanote finansinės apskaitos vykdymą, finansinių ataskaitų rengimą reglamentuojančius teisės aktus bei gebate juos taikyti tiesioginiame darbe;
  • Turite analitinį mąstymą, gebėjimą struktūrizuoti ir sisteminti informacijos srautus.
  • Gebate organizuoti savo ir komandos darbą, deleguoti užduotis bei užtikrinti jų vykdymą.

Įmonė siūlo

  • nelaimingų atsitikimų/traumų draudimas 24/7;
  • išmokos asmeninių švenčių (ir netekčių) atvejais;
  • priedai už gerus darbo rezultatus.