Svečių pasitikimas, jų įregistravimas viešbutyje (Check-in procedūra);
Svečių informavimas apie viešbutyje teikiamas paslaugas / paslaugų paketus, lojalumo programas;
Paslaugų teikimas – taksi iškvietimas, žadinimas, žinučių / informacijos perdavimas ir kt.;
Svečių išregistravimas (Check-out) ir atsiskaitymas už suteiktas paslaugas;
Darbas organizuojamas pamainomis, tarp kurių yra ir naktinės pamainos.
Reikalavimai
Būtina viešbučio administratoriaus darbo patirtis ne mažiau nei pusė metų;
Labai gerai mokėti lietuvių, anglų, rusų kalbas.
Gebėti kalbėti aiškiai, nuosekliai ir rišliai;
Pozityvus mąstymas, mandagumas, paslaugumas;
Darbo Fidelio / Opera programomis įgūdžiai (privalumas).
Įmonė siūlo
Tarptautinę komandą;
Patirtį svetingumo industrijoje;
Mokymą, tobulėjimo ir karjeros galimybes visame viešbutyje;
Organizuojame atvežimą į / iš darbo bei maitinimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.