- Kokybiškai aptarnauti priskirtus verslo klientus telefonu, el. paštu ir susitikimų metu;
- Aktyviai parduoti papildomas įmonės siūlomas paslaugas ir prekes;
- Teikti pasiūlymus dėl klientų poreikius atitinkančių sprendimų ir rūpintis jų įgyvendinimu;
- Administruoti klientų duomenis ir informaciją duomenų bazėse.
Reikalavimai
Tikimės, jog Jūs:
- Gebate pasirūpinti kiekvienu klientu lyg šeimos nariu;
- Esate pareigingas, ambicingas ir turite puikius derybinius įgūdžius;
- Operatyvus probleminių situacijų sprendimas – Jūsų „arkliukas“;
- Turite didelį norą tobulėti, mokytis ir siekti užsibrėžtų tikslų.
Įmonė siūlo
- Įvairiapusišką, dinamišką darbą profesionalioje komandoje;
- Tobulėjimo galimybes sparčiai besiplečiančioje įmonėje;
- Aiškų karjeros planą ir visus įrankius kilti laipteliais įmonės viduje;
- Palaikančią ir skatinančią aplinką;
- Sklandžią įvedimo programą naujam darbuotojui;
- Dažnus mokymus ir kursus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.