2022-07-29 11:26:48

Veiklos tvarumo vadovė (-as)

Kelių priežiūra, AB
3300 - 3700 €/mėn. Prieš mokesčius
Galimybė kartais dirbti iš namų

Darbo aprašymas

  • rengti tvarumo veiksmų planą, identifikuojant svarbiausius bendrovės prioritetus tvarumo srityje, užtikrinti jų įgyvendinimą bei informacijos sklaidą siekiant, kad tvarumas taptų integralia bendrovės strategijos / veiklos dalimi;
  • atlikti poveikių aplinkai ir socialinių poveikių analizę ir rengti poveikių valdymui skirtas tikslines priemones;
  • rengti Bendrovės tvarumo ataskaitas bei kitą, su Bendrovės atskaitingumu tvarumo srityje susijusią medžiagą;
  • koordinuoti su tvarumo veikla susijusių rodiklių ir duomenų rinkimą, vykdyti jų analitiką, sisteminimą ir saugojimą;
  • inicijuoti ir koordinuoti tvarumo projektus ir iniciatyvas;
  • skaičiuoti Bendrovės veiklos metu susidarančias emisijas, siūlyti ilgalaikius emisijų mažinimo tikslus ir rodiklius;
  • identifikuoti, vertinti ir proaktyviai valdyti rizikas susijusias su tvarumu;
  • įgyvendinti su tvarumu susijusius tarptautinius tvarumo standartus / metodikas, Europos sąjungos ir LR Vyriausybės teisės aktus, reglamentus, gaires ir rekomendacijas;
  • rengti su tvarumo veikla susijusią dokumentaciją, politikas, tvarkas ir kitus vidaus teisės aktus, vykdyti jų atnaujinimą;
  • konsultuoti ir mokyti Bendrovės darbuotojus tvarumo temomis, vystyti tvarumo kultūrą, skatinti iniciatyvas susijusias su atsakingos veiklos principų taikymu.

Reikalavimai

  • yra įgijusi (-ęs) aukštąjį išsilavinimą (aplinkos inžinerijos, ekologijos ar aplinkosaugos srityse - privalumas);
  • turi ne mažiau kaip 2 metų sėkmingą darbo patirtį panašioje srityje;
  • turi tvarumo srities reglamentų, standartų, gerųjų praktikų taikymo patirtį;
  • geba priimti sprendimus ir rinkti, analizuoti bei sisteminti duomenis, rengti tvarumo srities tekstus;
  • geba valdyti projektus, puikiai komunikuoti ir pristatyti informaciją;
  • geba sklandžiai organizuoti darbus, dirbti komandoje yra atidi (-us) detalėms, iniciatyvi (-us), pareiginga (-as), atsakinga (-as);
  • moka anglų kalbą;
  • yra įgudusi (-ęs) naudotojas dirbant MS Office programų paketu;
  • turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

Įmonė siūlo

  • aplinką asmeniniam ir profesiniam augimui, karjeros galimybes;
  • atsakingą poziciją, leidžiančią prisidėti prie Bendrovės procesų tobulinimo ir komandos kompetencijų gerinimo;
  • profesinius mokymus ir biudžetą, skirtą darbuotojo ugdymui;
  • skaidrią atlygio politiką, darbo užmokestis šioje pozicijoje yra nuo 3300 iki 3700 EUR (neatskaičius mokesčių). Konkreti darbo užmokesčio suma siūloma atsižvelgiant į kandidatės (-o) kompetencijas ir lūkesčius.
  • papildomas socialines garantijas, numatytas kolektyvinėje sutartyje (papildomas laisvas dienas, vienkartines išmokas ir kt.);
  • galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu, lanksčias darbo valandas.

Pagrindiniai privalumai

Apmokamos papildomos atostogų dienos
Lanksčios darbo valandos
Nuotolinio darbo galimybė
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Vertinanti darbuotojų nuomonę aplinka