Bendravimas su esamais įmonės klientais, iškilusių problemų sprendimas, savo kompetencijos ribose;
Kasdienių administracinių užduočių atlikimas (įvairaus pobūdžio korespondencija, kopijavimas, archyvavimas, korespondencijos peržiūra ir pasiskirstymas);
Pašo siuntų rengimas;
Dokumentų rengimas ir registavimas sistemoje;
Svečių priėmimas;
Pagalba filialo vadovui.
Reikalavimai
Organizuotumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, aukšta asmeninė atsakomybė, labai geri bendravimo įgūdžiai, gebėjimas savarankiškai dirbti;
Žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus, lankytojų aptarnavimo proceso organizavimo taisykles ir metodus, informacinius srautus;
Gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
Mokėti naudotis ryšių aparatūra bei kitomis orgtechnikos priemonėmis;
Kompiuterinis raštingumas bei MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžiai;
Būti susipažinusiam su labiausiai paplitusiomis personalo apskaitos ir dokumentų tvarkymo programomis.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir atsakingą darbą;
Saviraiškos bei profesinio tobulėjimo augimo galimybes;
Pozityvią darbo aplinką;
Visas reikalingas darbo priemones;
Konkurencingą atlygį ir PRIEDUS už pasiektus rezultatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.