- Tekstinių klaidų taisymas, informacijos ir faktų tikrinimas užtikrinant, kad galutinis produktas būtų 100 % kokybės;
- vertimų koordinavimas, komunikacija su vertėjais, esant poreikiui naujų vertėjų paieška;
- sertifikatų ruošimas, kainininkų sudarymas katalogams;
- laisvai samdomų dizainerių koordinavimas.
- Puikios anglų kalbos žinios;
- geros Microsoft Office paketo žinios;
- didelis kruopštumas ir atidumas;
- punktualumas ir sugebėjimas laikytis „deadline“ terminų;
- geri savo laiko planavimo įgūdžiai, sugebėjimas nusistatyti prioritetus;
- komunikabilumas ir iniciatyvumas.
Laikysime privalumu:
- jei bent minimaliai mokate naudotis Photoshop programa;
- jei galite administruoti Facebook ir Instagram paskyras;
- jei mokate prancūzų ir portugalų kalbas.
700 - 1100 € "į rankas".
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.