2022-07-29 11:26:48

Projektų koordinavimo asistentas (-ė)

Unosol, UAB
Nuo 1100 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Darbas su įmonės dokumentais, produktų ir kortelių aprašymais;
  • Pagalba kolegoms tvarkant ESO sąlygas, elektrinių pridavimus;
  • Informacijos rinkimas (ENA, APVA paramos) ir aprašymas įmonės vidiniame CRM;
  • Kolegų pavadavimas atostogų ar ligos metu;
  • Ataskaitų rengimas;
  • Naujų produktų informacijos rinkimas ir suvedimas į CRM;
  • Kitos pagalbinės užduotys kolegoms.

Reikalavimai

  • Geras MS Office įgūdžių lygis (Word, Excel, PowerPoint);
  • Atsakingumas, kruopštumas ir gebėjimas dirbti savarankiškai;
  • Gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją;
  • Patirtis dokumentų administravime – privalumas.

Įmonė siūlo

  • Darbą stabilioje, sparčiai augančioje, perspektyvioje kompanijoje;
  • Draugiškus ir pagelbėti pasirengusius kolegas ir vadovus;
  • Galimybę kelti kvalifikaciją, tobulinti žinias, siekti aukštesnių rezultatų.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo