2022-07-29 11:26:48

Projektų administravimo vadovas

Lietuvos inovacijų centras, VšĮ
2500 - 3364 €/mėn. Prieš mokesčius
Galimybė kartais dirbti iš namų

Darbo aprašymas

Lietuvos inovacijų centras – daugiau nei 25 metus veikianti veiksmingiausia viešosios inovacijų paramos organizacija Lietuvoje, gebanti konsoliduoti verslo, mokslo, politikos ir visuomenės interesus didinant Lietuvos ūkio konkurencingumą tarptautiniu mastu – ieško komandos nario projektų, susijusių su inovacijų skatinimu ir viešosios politikos tobulinimu, valdymo srityje. Detaliau su įstaigos veikla ir įgyvendinamais projektais galite susipažinti mūsų internetinėje svetainėje adresu www.lic.lt 

Ieškome projektų administravimo vadovo (-ės), norinčio prisijungti prie LIC komandos. Šiame darbe Tau reikės prisidėti prie projektų komandos veiklos šiose srityse:

  • ES fondų (Horizon, SMP, Digital, ESF, Interreg South Baltic, Interreg Europe, Interreg BSR ir k.t.) finansuojamų, įstaigos įgyvendinamų projektų administravimas (projekto finansinių, tarpinių ir galutinių ataskaitų rengimas, derinimas su projektų partneriais ir pateikimas projekto įgyvendinimo priežiūrą atliekančioms institucijoms).
  • Rengti ir administruoti projektinę dokumentaciją, užtikrinant jos atitiktį teisės aktams bei institucijos reikalavimams.
  • Bendradarbiauti su projektų partneriais ir atsakingomis institucijomis projektų administravimo klausimais.
  • Kiti su projekto įgyvendinimu susiję darbai ir konsultacijos.

Reikalavimai

  • Ne mažesnė nei 2 metų ES fondų finansuojamų projektų administravimo patirtis;
  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Puikūs organizaciniai, laiko planavimo įgūdžiai;
  • Gebėjimas greitai perprasti ir įsisavinti projektinę informaciją;
  • Puikus MS Office programos išmanymas;
  • Puikūs lietuvių kalbos ir anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu;
  • Iniciatyvumas ir gebėjimas dirbti savarankiškai, drąsa klausti nesuprantant;
  • Gebėjimas planuoti užduotis ir darbo laiką.
  • Viešųjų pirkimų dokumentų ir su viešaisiais pirkimais susijusių dokumentų rengimas ir pirkimo procedūrų organizavimo patirtis būtų privalumas.

Mes siūlome:

  • Konkurencingą atlyginimą;
  • Galimybę dirbti su tarptautiniais projektais ir partneriais;
  • Komandiruotes į partnerių susitikimus užsienyje;
  • Reikalingus mokymus ir tobulinimosi galimybes;
  • Profesinį tobulėjimą;
  • Draugišką ir motyvuojančią darbo aplinką.

Papildoma informacija:

  • konkretus atlygis priklausys nuo Tavo turimos patirties ir kompetencijų.
  • Informuosime tik atrinktus kandidatus.

 

Jei Jūs esate imlus žinioms, entuziastingas, puikiai bendraujantis ir norite prisidėti prie inovacijų plėtros skatinimo Lietuvoje, laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo (CV) iki 2025 m. balandžio mėn. 9 d.

Pagrindiniai privalumai

Lanksčios darbo valandos
Lankstumas bei geras darbo ir asmeninio gyvenimo balansas
Profesinio augimo galimybės
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Vertinanti darbuotojų nuomonę aplinka

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo