2008 metais įkurtos UAB „Baltic Larus“ pagrindinė veikla – didmeninė prekyba mėsos ir paukštienos produktais. Mūsų asortimente – aukščiausios kokybės antiena, žąsiena, triušiena bei jautiena. Visa bendrovės veikla apima tokias sritis kaip rinkotyra, produktų ir jų pakuočių kūrimas, tiekimo bei platinimo organizavimas Baltijos šalyse.
UAB „Baltic Larus“ produkcija prekiaujama Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Mažmeninėje prekyboje mūsų gaminius rasite pažymėtus „KITCHEN me“ ir „Lapino puotos“ prekės ženklais.
Plečiame įmonės veiklą ir ieškome naujo komandos nario - Prekybos vadybininko (-ės).
Darbo pobūdis:
- Tiekimo / pardavimų / atsargų valdymas (greito apyvartumo prekės), asortimento formavimas;
- Bendradarbiavimas su esamais klientais (prekybos tinklai, nepriklausoma rinka) Baltijos šalyse, aktyvus produktų, vykdomų akcijų ir naujienų pristatymas telefonu / el. paštu;
- Klientų / partnerių paeiška, jų poreikių išgryninimas ir išpildymas, patirties gerinimas;
- Komercinių pasiūlymų rengimas, sutarčių derinimas;
- Stiprinti klientų santykius ir užtikrinti, kad vietinės bei eksporto rinkos klientų poreikiai būtų atliepti;
- Produktų asortimento ir pardavimų analizė, priežiūra, naujų produktų įvedimas į rinką;
- Įmonės tiekiamų produktų reprezentavimas;
- Rinkos analizė, konkurentų veiklos stebėjimas, kainodaros formavimas, informacijos valdymas;
- Pardavimai, jų analizė ir užsakymų planavimas;
- Pirkimų - pardavimų planų rengimas ir analizė;
- Prekių užsakymas pagal numatytus pardavimų planus;
- Logistikos procesų valdymas: siuntų organizavimas, sekimas ir kaštų optimizavimas;
- Produktų asortimento priežiūra: naujų produktų įtraukimas, informacijos atnaujinimas, SKU ir aprašymų korekcijos;
- Atlikti įvairias kitas užduotis, susijusias su pirkimais/pardavimais, kainodara ir pan.
Darbas ir savaitgaliais / švenčių dienomis, pagal iš anksto numatytą darbo grafiką, kolegų pavadavimas atostogų ar ligos metu.
Lūkesčiai kandidatui:
- Sėkminga ir pakankama pardavimų/produkto valdymo (klientų aptarnavimo, derybinių bei orientacijos į tikslą) įgūdžiams susiformuoti darbo patirtis;
- Gebėjimas efektyviai dirbti su duomenų bazėmis, tvarkyti užsakymus ir atlikti atsargų kontrolę;
- Geri savarankiško darbo planavimo įgūdžiai, darbštumas ir disciplina;
- Kruopštumas, nuoseklumas, greitas darbo tempas, gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
- Analitinis mąstymas;
- Kompiuterinis raštingumas;
- Geros lietuvių ir anglų kalbos žinios (B2-C1 lygis);
- Rusų ir/arba kitų užsienio kalbų žinios;
- Gebėjimas valdyti procesus ir koncentruotis į esmę;
- Geri darbo su MS Word, Excel, Outlook, NAVISION, PowerBI sistemomis įgūdžiai.
Pažadame:
- Darbinę aplinką, kurioje galėsi drąsiai siūlyti ir įgyvendinti savo idėjas;
- Papildomus priedus už įgyvendintus tikslus ir lojalumą;
- Lankstų darbo laiko modelį – galimybė darbą biure derinti su darbu nuotoliu.