2008 metais įkurtos UAB „Baltic Larus“ pagrindinė veikla – didmeninė prekyba mėsos ir paukštienos produktais. Mūsų asortimente – aukščiausios kokybės antiena, žąsiena, triušiena bei jautiena. Visa bendrovės veikla apima tokias sritis kaip rinkotyra, produktų ir jų pakuočių kūrimas, tiekimo bei platinimo organizavimas Baltijos šalyse.
UAB „Baltic Larus“ produkcija prekiaujama Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Mažmeninėje prekyboje mūsų gaminius rasite pažymėtus „KITCHEN me“ ir „Lapino puotos“ prekės ženklais.
Plečiame įmonės veiklą ir ieškome naujo komandos nario - prekių atsargų valdymo vadybininko (-ės).
Darbo pobūdis:
- Rinkos analizė, konkurentų veiklos stebėjimas, kainodaros formavimas, informacijos valdymas;
- Pardavimai, jų analizė ir užsakymų planavimas;
- Pirkimų - pardavimų planų rengimas ir analizė;
- Prekių užsakymas pagal numatytus pardavimų planus;
- Logistikos procesų valdymas: siuntų organizavimas, sekimas ir kaštų optimizavimas;
- Kontroliuoti užsakytų prekių pristatymo klientams vykdymą, spręsti su tuo susijusius klausimus;
- Išrašyti ir išsiųsti reikiamus apskaitos dokumentus prekių pristatymui;
- Pirkimų / pardavimų ir transporto planavimas, įvertinant akcijas ir nuolatinius pokyčius rinkoje (Baltijos šalys);
- Bendrauti su klientais, ruošti ir siųsti jiems komercinius pasiūlymus, derėtis dėl pardavimų ir/ar asortimento didinimo, spręsti atsirandančias problemas;
- Gauti ir į sistemą suvesti visų klientų užsakymus;
- Valdyti prekių sandėlių likučius;
- Analizuoti asortimentą, pardavimų planų vykdymą.
- Savalaikis užsakymų priėmimas ir suvedimas į "NAVISION" programą, likučių valdymas, asmeninių ir komandos tikslų vykdymas;
- Operatyvus apskaitos dokumentų suvedimas - registravimas "NAVISION" programoje, apyvartų derinimas, dokumentų archyvavimas, ataskaitų ruošimas.
Darbas ir savaitgaliais / švenčių dienomis, pagal iš anksto numatytą darbo grafiką, kolegų pavadavimas atostogų ar ligos metu.
Lūkesčiai kandidatui:
- Sėkminga ir pakankama pirkimų / pardavimų valdymo įgūdžiams susiformuoti darbo patirtis;
- Gebėjimas efektyviai dirbti su duomenų bazėmis, tvarkyti užsakymus ir atlikti atsargų kontrolę;
- Geri savarankiško darbo planavimo įgūdžiai, darbštumas ir disciplina;
- Kruopštumas, nuoseklumas, greitas darbo tempas, gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
- Analitinis mąstymas;
- Kompiuterinis raštingumas;
- Gebėjimas valdyti procesus ir koncentruotis į esmę;
- Geri darbo su MS Word, Excel, Outlook, NAVISION, PowerBI sistemomis įgūdžiai;
- Anglų ir rusų kalba (tiek žodžiu, tiek raštu).
Mes jums siūlome:
- Darbinę aplinką, kurioje galėsi drąsiai siūlyti ir įgyvendinti savo idėjas;
- Papildomus priedus už įgyvendintus tikslus ir lojalumą;
- Lankstų darbo laiko modelį – galimybė darbą biure derinti su darbu nuotoliu;
- Jūsų skonių receptorius atitinkančią kavą ar arbatą.