2025-01-23 11:16:08

Patarėjas (valstybinis sektorius) AADVS

CVMarket.lt klientas
Nuo 2249.6 €/mėn. Prieš mokesčius

Asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriaus patarėjas vykdo šias funkcijas:

  • apdoroja su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu Asmens su negalia teisių apsaugos agentūroje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
  • nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo Agentūroje arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo Agentūroje nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
  • prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą;
  • prižiūri su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą;
  • rengia ir teikia informaciją su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
  • rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą;
  • pagal kompetenciją rengia raštus fiziniams ir juridiniams asmenims;
  • konsultuoja priskirtos srities klausimais;
  • rengia ir teikia pasiūlymus su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusiais klausimais;
  • organizuoja asmenų, atvykstančių į aptarnaujamus skyrius, aptarnavimą vieno langelio principu, priimant ir išduodant dokumentus;
  • rengia mokymus (seminarus) atsakingiems struktūrinių padalinių darbuotojams asmenų aptarnavimo, dokumentų valdymo ir naudojimo klausimais;
  • rengia išvadas ir pasiūlymus dėl asmenų aptarnavimo tobulinimo;
  • atlieka skyriaus veiklos analizę, susijusią su asmenų aptarnavimu, organizuoja Agentūros klientų nuomonių apklausas;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
  • turėti 2 metų darbo patirtį asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo srityje;
  • būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, dokumentų rengimo, teisės aktų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais skyriaus veiklą ir gebėti juos taikyti praktiškai;
  • gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
  • mokėti dirbti su dokumentų valdymo informacine sistema;
  • mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, prognozuoti rezultatus ir savarankiškai planuoti darbą;
  • mokėti dirbti savarankiškai ir komandoje, efektyviai planuoti ir valdyti laiką, kūrybiškai mąstyti;
  • mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų ir teisės aktų projektų rengimo taisykles;
  • mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).

Įmonė siūlo

  • investicijas į tavo profesinį augimą – nuolatinius mokymus, seminarus;
  • galimybę skirti daugiau laiko sau – laisvą dieną gimtadienio proga ir kitos papildomos naudos;
  • darbą su savo srities profesionalų komanda, kuri palaiko ir įkvepia;
  • įdomų ir prasmingą darbą, pilną iššūkių ir galimybių;
  • atlyginimą 2249,60 EUR/mėn neatskaičius mokesčių (1,26 preiginės algos koeficientas);
  • pretendentų gyvenimo aprašymai priimami iki 2025-05-07;

Informuojame, kad įstaiga visus jūsų asmens duomenis, pateiktus pretenduojant į šią poziciją, tvarkys įdarbinimo tikslais.