Personalo atrankos paslaugų įmonė NEFELĖ - PROFESIONALI DARBUOTOJŲ PAIEŠKA, ATRANKA, VERTINIMAS
Mūsų Klientas- paslaugas teikianti įmonė, kuri yra didelės, tarptautinės organizacijos dalis, veikianti Lietuvoje.
Įmonė siekia nuolat augti ir stiprinti savo pozicijas rinkoje, todėl ieško aktyvaus ir energingo Pardavimų vadybininko (-ės).
Darbo aprašymas
- Pardavimo projektų vykdymas: naujų klientų paieška, darbas su esamais klientais, pilnas pardavimo proceso valdymas. Aktyvus klientų vizitavimas (galimos trumpos komandiruotės Lietuvoje)
- Klientų poreikių ir rinkos analizė: tiksliai suprasti kliento poreikius ir pateikti pritaikytą sprendimą, analizuoti kliento reikalavimus ir siūlyti kompleksinius sprendimus, kurie atitiktų jų verslo tikslus
- Ryšių su klientais palaikymas: nuolatinis kontaktų palaikymas su klientais paslaugos ar projekto vykdymo eigoje bei tęstinių santykių palaikymo užtikrinimas
- Sąlygų ir sutarties derybos: atsakomybė už tinkamų sutarties sąlygų suderinimą su klientu
- Bendradarbiavimas su vidinėmis įmonės komandomis: komunikacija su kolegomis, siekiant užtikrinti tinkamą paslaugos klientui suteikimą
Reikalavimai
- Darbo patirtis pardavimų srityje: tikimės ne mažesnės nei 2 metų pardavimų patirties. Patirtis paslaugų, techninių, projektinių pardavimų srityje - privalumas
- Tikslų siekimas: aktyvus požiūris į darbą – gebėjimas siekti tikslų, atkaklumas ieškoti naujų galimybių ir generuoti pardavimus
- Puikūs bendravimo įgūdžiai: gebėjimas bendrauti tiek su klientais, tiek su vidinėmis komandomis, kad užtikrinti sklandų pardavimų projektų vykdymą
- Derybiniai įgūdžiai: sugebėjimas derėtis su klientu, siekiant abipusiai naudingo susitarimo
- Laiko valdymo, darbo organizavimo įgūdžiai: gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbo dieną, dirbti su skirtingais projektais vienu metu
- Rinkos analizė ir strateginis mąstymas: gebėjimas analizuoti rinkos poreikius, vertinti konkurencinę aplinką, identifikuoti naujas pardavimų galimybes
- Kompiuteriniai įgūdžiai: MS Office, patirtis su verslo valdymo programomis - privalumas
- Kalbų įgūdžiai: sklandi lietuvių kalba, anglų kalbos įgūdžiai – privalumas
- Vairuotojo pažymėjimo (B kat.) ir galimybės vykti į komandiruotes Lietuvoje
- Kiti įgūdžiai: Viešųjų pirkimų išmanymas - privalumas.
Įmonė siūlo
- Galimybę dirbti tarptautinėje įmonėje su tvariais ir inovatyviais produktais bei projektais
- Mokymų, seminarų ir kitas ugdymo galimybes bei realias karjeros augimo perspektyvas. Turime sėkmės atvejų, kai darbuotojai buvo įvertinti ir kilo karjeros laiptais įmonės viduje
- Draugišką ir palaikančią komandą, kur vertinamas komandinio darbo principas
- Darbo atlygis: nuo 1500 €/mėn. "į rankas" (darbo atlygis priklauso nuo kandidatų turimų kompetencijų)
- 24/7 draudimą nuo nelaimingų atsitikimų
- Įmonės automobilis asmeninėms ir darbo reikmėms
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.