Paslaugų ir produktų pardavimas tiek tiesiogiai salone, tiek esamiems klientams telefonu;
Asmeninių ir grupės pardavimų tikslų siekimas ir įgyvendinimas;
Kokybiškas aptarnauss ir klientų konsultavimas pagal aukščiausius Bitės standartus.
Reikalavimai
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Orientacija į rezultatą ir klientą;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Imlumas naujai informacijai bei noras mokytis;
Domėjimasis technologijomis ir telekomunikacijų rinkos naujienomis;
Darbo patirtis pardavimų arba klientų aptarnavimo srityje (PRIVALUMAS);
Anglų ir/ar rusų kalbų žinios (žodžiu) (PRIVALUMAS).
Įmonė siūlo
Pradinius mokymus, naujoko dieną, šaunią ir visuomet gelbstinčią komandą;
Konkurencingą atlygį, premijas;
Lankstų darbo grafiką;
Realias karjeros galimybes;
Papildomą sveikatos draudimą, neribotą pokalbių planą, nuolaidas telefonams, planšetėms ir kitiems įrenginiams Tau ir Tavo artimiesiems / draugams bei daugybę kitų papildomų naudų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.