Viešbučio veiklos procesų organizavimas ir įgyvendinimas;
Pardavimo ir rinkodaros planų sudarymas ir vykdymas;
Aktyvūs viešbučio paslaugų pardavimai;
Santykių su klientais užmezgimas ir palaikymas, bei ilgalaikio bendradarbiavimo užtikrinimas;
Komercinių pasiūlymų, sutarčių ir akcijų ruošimas;
Rinkos ir konkurentų analizė;
Internetinių kanalų (Booking, HRS ir pan.) administravimas-koordinavimas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
Ne mažesnė nei 1 metų patirtis aktyviai parduodant viešbučio paslaugas verslo ir poilsio klientams;
Dalykinio bendravimo įgūdžiai, gebėjimas dirbti komandoje;
Patirtis dirbant su online rezervacijų kanalais;
Labai geras anglų, rusų, lietuvių kalbų mokėjimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Puikūs bendravimo, bendradarbiavimo ir derybų įgūdžiai;
Aktyvumas, savarankiškumas, organizuotumas;
Orientacija į tikslą ir rezultatus;
Kontrolės, iniciatyvumo, atsakingumo, komunikabilumo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Galimybę realizuoti savo potencialą valdant ir vystant viešbučių verslą;
Ambicingą ir dinamišką darbą;
Specializuotus mokymus ir asmeninio augimo perspektyvą;
Galimybę auginti savo kompetenciją;
Visas socialines garantijas;
Įdomų, atsakingą darbą dinamiškoje aplinkoje;
Tobulėjimo galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.