- Pardavimų marketingas užsienio rinkose;
- Aktyvus B2B ir B2C pardavimų ilgalaikės strategijos ir metodų formavimas, įgyvendinimas;
- Veiklos rinkų monitoringas ir konkurencinės aplinkos analizė;
- Pardavimo skyriaus veiklos ir grupės organizavimas, koordinavimas, priežiūra;
- Aukštasis / aukštesnysis Išsilavinimas;
- Kompiuterinis raštingumas,
- Anglų kalba;
- Bet kokia patirtis pardavimų sferoje.
- Sugebėjimas dirbti, planuoti ir priimti sprendimus savarankiškai
Privalumas:
- Pardavimų vadybos darbo patirtis;
- Darbo patirtis reklamos ir marketingo sektoriuje;
- Darbo patirtis bet kokios srities gamybinėje įmonėje;
- Darbo patirtis logistikos srities įmonėje;
- Gamybos metodų, procesų išmanymas;
- Bet kokios Skandinavų šalies kalbos žinojimas, supratimas;
- Plačios asmeninės karjeros galimybės
- Įvertinimo ir skatinimo sistemą tiesiogiai priklausomą nuo pasiektų rezultatų
- Visas socialines garantijas
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.