Pardavimų proceso organizavimas ir priežiūra;
Lietuvos ir Užsienio Klientų užklausų ir užsakymų priėmimas ir įvykdymas;
Bendravimas su Užsienio ir Lietuvos Tiekėjais prekių tiekimo ir logistikos klausimais;
Ataskaitų ir dokumentacijos ruošimas.
Reikalavimai
Komunikabilumas, savarankiškumas, atsakingumas ir iniciatyvumas;
Reikalinga bent 1-2 metų pardavimų patirtis;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Bazinės anglų kalbos žinios.
Privalumai:
Darbo patirtis pardavimuose arba klientų aptarnavime;
Rusų kalbos žinios.
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką ir perspektyvų darbą;
Galimybę dirbti draugiško ir energingo kolektyvo apsuptyje;
Visapusiškai augti ir tobulėti kartu su įmone;
Patrauklias finansines sąlygas;
Socialines garantijas.
CV ir rekomendacijas siųskite per CV Market kandidatavimo sistemą.
Susisieksime tik su tinkamomis kandidatėmis (-ais).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.