Mūsų klientė IPF Digital Lietuva yra pirmaujanti vartojimo kreditų sektoriaus įmonė, valdanti tokius prekių ženklus kaip „Creditea“ ir „Credit24“. Bendrovė turi ambicingų planų patekti į mobiliųjų aplikacijų rinką ir plėsti savo veiklą fintech industrijoje. IPF Digital veikia Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Australijoje ir Meksikoje bei yra įsipareigojusi suteikti lygias finansines galimybes žmonėms visame pasaulyje.
Kaip IPF Digital Lietuva Operacijų specialistas (-ė), būsi atsakingas (-a) už tai, kad kliento patirtis, naudojantis mūsų teikiamomis paslaugomis, būtų sklandi, greita ir kokybiška bei padėti klientams spręsti kasdienius finansinius reikalus – nepaprastus dalykus paaiškinti paprastai.
Darbo pobūdis:
- Klientų aptarnavimas el. paštu bei telefonu;
- Dokumentų sisteminimas bei archyvavimas pagal numatytas tvarkas;
- Banko išrašų bei kitų dokumentų tikrinimas ir vertinimas;
- Darbas su įmonės duomenų baze, kitomis programomis;
- Įmonės banko sąskaitų patikra, atliktų pavedimų kontrolė;
- Padėti klientams spręsti kasdienius finansinius reikalus.
Iš tavęs tikimės:
- Noro dirbti klientų aptarnavimo srityje – patirtis labai praverstų ir mums, ir tau.
- Puikių lietuvių kalbos žinių tiek žodžiu, tiek raštu, anglų kalbos pagrindų, o rusų kalba būtų vertinama kaip privalumas;
- Gebėjimo klausytis, spręsti kylančias problemas;
- Atsakingumo, kruopštumo ir noro tobulėti.
Darbo laikas:
Slenkantis grafikas 2 pamainomis: 8-17 val., 10-19 val. bei dirbame kas antrą savaitgalį.
Įmonė siūlo
- Turėsi įvedimo planą bei mentorius. Nuolat tobulėsi įmonės organizuojamuose mokymuose;
- Moderni darbo erdvė biure Vilniaus Naujamiestyje, derinant hibridinį darbo modulį;
- Komandos pietūs kiekvieną antradienį ir pilnai aprūpinta virtuvė su užkandžiais ir gaiviaisiais gėrimais;
- Visada turėsi vietą automobiliui, sveikatos draudimą bei kitas papildomas naudas.
- Papildomi bonusai (vidutiniškai 360 €/mėn.), priklausantys nuo pasiektų rezultatų.