2022-07-29 11:26:48

Naujų klientų skyriaus migravimo koordinatorius

CVMarket.lt klientas
Nuo 2000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • užtikrinti IT paslaugų krepšelyje numatytų paslaugų teikimą vadovaujantis IT paslaugų teikimo sutartyse (angl. Service Level Agreement) nustatytais reikalavimais;
  • bendradarbiauti su IT paslaugų esamais ir būsimais naudotojais bei kitomis suinteresuotomis šalimis (VII valdytojais), identifikuoti, analizuoti ir apibrėžti jų IT paslaugų poreikius, organizuoti apibrėžtų IT paslaugų teikimą ir jų valdymą;
  • organizuoti IT paslaugų teikimo sutarčių (angl. Service Level Agreement) pasirašymą su IT paslaugų gavėjais, užtikrinti pasirašytų sutarčių administravimą, peržiūrą ir atnaujinimą;
  • rengti konsoliduojamų įstaigų migravimo į IRT infrastruktūrą ir/arba naujų IT paslaugų gavėjų prijungimo detalius planus ir koordinuoti jų vykdymą;
  • valdyti centralizuotus IT paslaugų naudotojus, teikti būtiną pagalbą bei konsultacijas naudotojams;
  • organizuoti teikiamų IRT infrastruktūros naudojimo apskaitos tvarkymą, ataskaitų rengimą bei pasiūlymų dėl gerinimo teikimą.

Reikalavimai

  • turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį, aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su elektroninių paslaugų teikimu, informacinių technologijų taikymu valstybės valdymui, viešuoju administravimu bei teisės aktais reglamentuojančiais informacinių sistemų kūrimą ir plėtrą, informacinių technologijų saugą;
  • išmanyti centralizuoto informacinių technologijų (toliau – IT) paslaugų teikimo bei darbo su IT paslaugų naudotojais (klientais) principus ir metodus, mokėti bendrauti, palaikyti bei plėtoti ryšius su IT paslaugų naudotojais (klientais), identifikuoti, analizuoti ir apibrėžti jų IT paslaugų poreikius bei užtikrinti apibrėžtų paslaugų teikimą ir jų valdymą;
  • išmanyti centralizuotai teikiamų IT paslaugų kokybės bei efektyvumo užtikrinimo principus;
  • išmanyti informacinių ir ryšių technologijų paslaugų valdymo gerąsias praktikas (ITIL, COBIT arba lygiavertes);
  • žinoti IT paslaugų valdymo sistemų ( ITSM – IT Service Management) veikimo pagrindinius principus;
  • žinoti informacinių ir ryšių technologijų paslaugų valdymo gerąsias praktikas (ITIL, COBIT arba lygiavertes);
  • žinoti informacinių technologijų vystymosi tendencijas.

Įmonė siūlo

- įdomų, atsakingą darbą sparčiai besiplečiančioje ir dinamiškoje organizacijoje;

- profesinį tobulėjimą ir mokymosi galimybes;

- draugišką ir energingą kolektyvą;

- kolegų pagalbą ir palaikymą;

- atlyginimą atitinkantį kompetenciją ir rezultatus;

- visas darbui reikalingas priemones