Bendrausi su privačiais ir verslo klientais, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką.
Darbo sąlygos:
Kontaktų centro darbo laikas – darbo dienomis nuo 8 val. iki 18 val., šeštadienį nuo 9 val. iki 16 val.;
Reikalavimai
Ko reikia, kad būtum tinkamas kandidatas?
Būtų puiku, jei turėtum darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
Ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų;
Gebėjimo užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis šiame darbe;
Puikiai kalbėti lietuviškai ir mokėti aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu, užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių;
Organizuotumo, iniciatyvumo, pareigingumo.
Ką mes Tau siūlome?
Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
Fiksuotą darbo užmokestį ir skatinančius priedus;
Karjeros galimybes Lietuvos pašte;
Motyvuojančią darbo aplinką.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.