2022-07-29 11:26:48

Klientų užklausų valdymo grupės specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1000 - 1450 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Lietuvos pašto Klientų užklausų valdymo grupė kviečia prisijungti Specialistą (-ę):

Laukiančios atsakomybės:

  • Teiksi atsakymus į klientų pretenzijas, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką. 

Mes tikimės:

  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje (darbo patirtis su klientų pretenzijomis būtų privalumas);
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Puikiai kalbi lietuviškai ir moki aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu (užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas);
  • Turi ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų;
  • Gebi užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis;
  • Esi organizuota, iniciatyvi ir pareiginga asmenybė.

Mes siūlome:

  • Prisidėti prie šiuolaikinio Lietuvos pašto kūrimo ir karjeros galimybes vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių;
  • Profesinę patirtį plėtrą Baltijos regione įgyvendinančioje bendrovėje;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose ir seminaruose;
  • Lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį laiko dirbti nuotoliu;
  • Nuolaidas bendrovės ir kitų kompanijų produktams;
  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • Automobilio stovėjimo vietą biure Vilniuje.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.