2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas

Kas mes esame?
• Valstybės įstaiga, kurioje dirba apie 150 darbuotojų;
• Įstaiga, teikianti informacinių technologijų ir telekomunikacijų paslaugas Vidaus reikalų srities įstaigoms;
• Kaip techninis tvarkytojas, prižiūrime ir vykdome plėtrą daugiau kaip 20 valstybės informacinių sistemų ir registrų, dviejuose žinybiniuose telekomunikacijų tinkluose (Vidaus reikalų ministerijos telekomunikacinis ir Lietuvos viešojo saugumo ir pagalbos tarnybų skaitmeninis mobiliojo radijo ryšio tinklas);
• Naudojame naujausias informacines ir telekomunikacijų technologijas paslaugoms teikti;
• Įgyvendiname Europos Sąjungos didelės apimties IT sistemų laisvės, saugumo ir teisingumo erdvėje nacionalinių komponentų diegimą ir plėtrą, palaikymą, integraciją su ES sistemomis;
• Teikiame elektronines paslaugas gyventojams ir institucijoms.

Mes siūlome įdomų darbą, profesinius iššūkius, kompetencijų tobulinimo galimybes, darbą profesionalioje komandoje, galimybę dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo aprašymas

Kviečiame Jus vykdyti besikreipiančių asmenų aptarnavimą departamente, teikti informaciją apie departamento teikiamas paslaugas, užtikrinti savalaikį informacijos pateikimą bei departamente rengiamų pažymų ir išrašų išdavimą.

Pagrindinės Jūsų atsakomybės:

  • kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje registruoti, sisteminti ir tvarkyti asmenų prašymus, skundus, pranešimus;
  • konsultuoti asmenis apie departamento išduodamas pažymas ir išrašus, jiems atvykus į departamento priimamąjį, telefonu arba elektroniniu paštu, atlikti prašymų, skundų ir pranešimų tvarkymą, informuoti asmenį apie prašymo nagrinėjimo eigą, įteikti arba išsiųsti parengtas departamente pažymas, išrašus ir atsakymus pareiškėjams;
  • rengti raštus ir kitus dokumentus departamento veiklos klausimais, persiųsti departamente gautus dokumentus pagal kompetenciją.

Pilną pareigybės aprašymą rasite čia: https://ird.lrv.lt/public/canonical/1740037135/399/PA-VOS-klient%C5%B3+aptarnavimo+specialistas-(E-)2025-01-01.pdf

Dokumentai, kuriuos reikia papildomai pateikti iki 2025 m. vasario 27 d.:

  • Prašymas dalyvauti atrankoje;
  • Užpildyta pretendento anketa (rasite https://ird.lrv.lt/lt/administracine-informacija/karjera-ir-praktika/) ;
  • Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija;
  • Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija;
  • Gyvenimo aprašymas (užpildytas valstybine, lietuvių, kalba);
  • Profesinę darbo patirtį pagrindžiančių dokumentų kopijos;
  • Užsienio kalbos žinias patvirtinančio dokumento kopija.

Pilną skelbimą raite čia: https://ird.lrv.lt/public/canonical/1740037289/400/IRD%20skelbimas%20VOS%20klient%C5%B3%20aptarnavimo%20spec%2002-20.pdf

Kontaktinis asmuo – Eglė Mikaliūnienė, tel. +370 5 271 7134

Reikalavimai

  • ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
  • turite 1 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo srityje;
  • mokate anglų kalbą B1 lygiu.

Įmonė siūlo

Mes siūlome įdomų darbą, profesinius iššūkius, kompetencijų tobulinimo galimybes, darbą profesionalioje komandoje

 

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo