Klientų konsultavimas visais kylančiais klausimais, informacijos suteikimas, problemų sprendimas;
Papildomų prekių ir paslaugų pardavimas telefonu;
Reikalingų dokumentų paruošimas ir administravimas;
Informacijos suvedimas į vidinę duomenų bazę.
Reikalavimai
Ne mažesnė kaip 3-jų metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Teigiama patirtis bendraujant su klientais el. paštu ir telefonu;
Puikūs bendravimo ir reprezentavimo įgūdžiai;
Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir kolektyve;
Būtinos geros lietuvių ir rusų kalbų mokėjimas;
Puikūs darbo MS Office įgūdžiai;
Noras augti ir tobulėti.
Įmonė siūlo
Stabilų darbą tarptautinėje kompanijoje;
Atlyginimą 1360 EUR bruto ir motyvuojančią premijų sistemą (150-300 EUR bruto);
Visas socialines garantijas;
Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.