Ar bendravimas su žmonėmis ir noras kartu spręsti kasdienius iššūkius yra tavo „arkliukas“? Ieškai dinamiško, nenuobodaus darbo, kuriame gali nuolat tobulėti? Jei taip, klientų aptarnavimo specialisto (-ės) telefonu pozicija gali tapti tavo tramplynu į sėkmingą karjerą!
Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?
Šiauliuose, Panevėžyje ir Kaune įsikūrusiuose skambučių centruose darbuojasi daugiau nei 100 nuolat pozityviai nusiteikusių klientų aptarnavimo specialistų. Pasiruošk nustebti – per metus jie suvaldo virš milijono skambučių ir išsiunčia daugiau nei 9 mln. žinučių „Telia“ klientams! Klientų aptarnavimo telefonu komandai Šiauliuose vadovauja nuolat padėti pasirengę vadovai. Ar norėtum apie šią poziciją sužinoti daugiau?
Gal tai tu?
Tavo patirtis ir įgūdžiai:
Kodėl verta jungtis prie „Telia“?
Tad net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Įdarbink geriausias savo savybes ir prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!
Welcome to Telia - let’s make better happen!
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.