Mėgsti bendrauti su žmonėmis? Ieškai dinamiško, nenuobodaus darbo, kuriame galėtum nuolat tobulėti? Jei taip, klientų aptarnavimo specialisto (-ės) telefonu pozicija gali tapti tavo tramplinu į sėkmingą karjerą!
Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?
Klientų aptarnavimo specialistų telefonu tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi. Čia tavęs laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų.
Gal tai tu?
Tavo patirtis ir įgūdžiai:
Kodėl verta jungtis prie „Telia“?
Tad net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Net 80 proc. mūsų skambučių cento vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada. Prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!
Welcome to Telia - let’s make better happen!
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.