2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Šilalė)

CVMarket.lt klientas
1050 - 1150 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas;
  • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas.

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 1 etatas;
  • Darbo grafikas – nuo antradienio iki šeštadienio, II-V 7:45 – 17:15 val., VI 8:45 – 13:15 val.;
  • Darbo sutartis – neterminuota;
  • Darbo vieta – J. Basanavičiaus g. 21, Šilalė.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
  • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; 
  • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą;
  • Papildomus priedus už rekomenduotus ir prie kolektyvo prisijungusius narius.

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

 

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.