Klientų konsultavimas el. paštu ir telefonu – reprezentuosite įmonę ir suteiksite pagalbą mūsų klientams;
Priskirto projekto užsakymų priežiūra – pasirūpinsite, kad kiekvienas užsakymas būtų tvarkingas ir įvykdytas laiku;
Prekių atidavimas Kauno atsiėmimo punkte;
Grąžinimo procesų organizavimas – užtikrinsite sklandų ir efektyvų grąžinimo procesą;
Mokėjimų administravimas bei kiti administraciniai darbai.
Mes tikimės, kad Jūs:
Turite bent 1 metų patirtį klientų aptarnavimo srityje;
Pasižymite komunikabilumu ir mokate anglų kalbą;
Turite patirties el. parduotuvės administravime;
Puikiai rašote lietuviškai ir turite gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius;
Esate atsakingas (-a), kruopštus (-i) ir atidus (-i) detalėms.
Įmonė siūlo:
Profesinio tobulėjimo ir karjeros augimo galimybes;
Draugišką ir palaikančią darbo aplinką;
Skanėstų ketvirtadienius;
Lankstų darbo laiką: 9:00–18:00 arba 11:00–20:00.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.