2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) el. parduotuvėje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Profesionalus, aukštos kokybės e-parduotuvės klientų aptarnavimas telefonu ir el. paštu;
• Klientų konsultavimas ir pagalba „live chat“;
• Probleminių klausimų sprendimas, kokybiška ir operatyvi pagalba klientams;
• Užsakymų valdymas ir koordinavimas;
• Ataskaitų rengimas;
• Prisidėjimas prie tobulinimų ir naujų projektų įgyvendinimo.

Reikalavimai

• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Gebėjimas bendrauti, spręsti problemas;
• Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
• Kitos kalbos: anglų, rusų arba lenkų - privalumas;
• Patirtis klientų aptarnavimo srityje - privalumas;
• Orientacija į rezultatą ir bendrus tikslus;
• Asmeninės savybės: komunikabilumas, pozityvus mąstymas, atsakingumas, dėmesingumas, paslaugumas, mandagumas.

Įmonė siūlo

• Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, paprastumas, pagarba, komandinis darbas ir aistra laimėti;
• Atsakingą darbą ir neįkainojamą darbo patirtį lyderiaujančioje įmonėje Lietuvoje;
• Stabilų finansinį atlygį ir papildomų naudų paketą;
• Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes.

Atlyginimo informacija:
Nuo 820 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Galutinis darbo užmokesčio dydis priklauso nuo kandidato įgūdžių, patirties ir kompetencijos lygio.

Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei AZETA, UAB, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Su išsamia informacija apie asmens duomenų tvarkymą ir iš to kylančias Jūsų teises galite susipažinti šiame Kandidatų asmens duomenų tvarkymo pranešime:
https://www.apie-eurovaistine.lt/karjera/eurovaistines-privatumo-politika/