2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) el. kanalais Šiauliuose

Telia Lietuva, AB
1040 - 1200 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mėgsti bendrauti su žmonėmis? Ieškai dinamiško, nenuobodaus darbo, kuriame galėtum nuolat tobulėti? Jei taip, klientų aptarnavimo specialisto (-ės) el. kanalais pozicija gali tapti tavo tramplynu į sėkmingą karjerą!

Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?

Šiauliuose, Kaune ir Panevėžyje įsikūrusiuose skambučių centruose darbuojasi daugiau nei 100 nuolat pozityviai nusiteikusių klientų aptarnavimo specialistų. Per metus jie suvaldo virš milijono skambučių, išsiunčia daugiau nei 9 mln. žinučių „Telia“ klientams ir aptarnauja apie 100 000 klientų „CHAT“ kanale. Ar norėtum apie šią poziciją sužinoti daugiau?
 

  • Klientų aptarnavimo specialistų el. kanalais tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi;
  • Net 80 proc. skambučių centro vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada;
  • Kompetencijas auginti padeda „Telia“ mokymai, mentorystės ir šešėliavimo programos;
  • Darbuotojų laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų.


Gal tai tu?

  • Nuolat sieki užsibrėžtų tikslų ir nori pirmauti bei būti geriausias (-a);
  • Mėgsti bendrauti, spręsti kylančius iššūkius ir ištiesti pagalbos ranką;
  • Tiki, kad išmaniosios technologijos praturtina gyvenimą;
  • Esi pozityvus (-i) ir net į painiausias situacijas žvelgi su optimizmu.


Tavo patirtis ir įgūdžiai:

  • Turi vidurinį išsilavinimą;
  • Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai;
  • Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2;
  • Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas!


Kodėl verta jungtis prie „Telia“?

  • Bazinis atlygis 1040-1200 Eur (neatskaičius mokesčių) + mėnesiniai priedai už pardavimus ir kokybę, kurių vidurkis siekia 600 Eur (neatskaičius mokesčių), o dydis – neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų;
  • Sėkmingai tapus pažangiu naujoku išmokamas 520 Eur priedas;
  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Įvairios nuolaidos „Telia“ paslaugoms ir prekėms, išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
  • Lanksčios darbo sąlygos;
  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose.

Darbo grafikas I – V 8-19:15 val.; VI 9-16:15 val. (slenkantis grafikas, per mėnesį galimas vienas arba du dirbami šeštadieniai arba šventinė diena). Pirmą mėnesį darbo grafikas: I-V 8-17 val.


Susidomėjai?

Jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Įdarbink geriausias savo savybes ir prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!

Welcome to Telia – let‘s make better happen!