• Konsultuoti klientus elektroniniu paštu ir telefonu (anglų ir lietuvių kalbomis).
• Suteikti pagalbą sprendžiant klientų iškilusias problemas.
• Analizuoti klientų poreikius.
• Valdyti komunikacijos srautą.
• Dirbti su nuosavais įmonės projektais apimančiais įvairias produktų kategorijas.
• Puikios anglų kalbos žinios.
• Gebėjimas dirbti ne tik komandoje, bet ir individualiai.
• Atsakingumas ir rimtas požiūris į patikėtas užduotis.
• Gebėjimas greitai rasti informaciją, ją apdoroti ir pateikti klientui.
• Greitas naujų žinių įsisavinimas.
• Kompiuterinis raštingumas.
• Mandagumas, paslaugumas, aukšta bendravimo kultūra.
• Gebėjimas logiškai apsvarstyti iškilusias problemas bei greitai priimti sprendimus.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.