Kokybiškas klientų konsultavimas telefonu, konsultuoti iškilusiais įmonės veiklos klausimais, IT klausimais;
Klientų aptarnavimas el. paštu;
Klientų aptarnavimas įmonės patalpose - "gyvai";
Iškilusių problemų sprendimas;
Gilintis į įmonės veiklas, į informacinių sistemų funkcionalumus ir konsultuoti klientus, kaip jos veikia;
Bendradarbiauti su kitomis institucijomis;
Rengti raštus ir kitus dokumentus;
Nuolatos tobulėti ir mokytis vis naujų dalykų, todėl darbe neteks nuobodžiauti.
Mes tikimės, kad Tu:
Turi aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą;
Mėgsti bendrauti ir gebi tai daryti profesionaliai;
Taisyklingai kalbi lietuvių kalba (anglų ir/arba rusų kalbos žinios – didelis privalumas);
Esi kruopštus (-i), atsakingas (-a) ir orientuotas (-a) į rezultatus.
Visada nuoširdžiai sieki padėti išspręsti klientui aktualius klausimus;
Gebi išsiaiškinti ir suprasti klientų poreikius;
Greitai mokaisi ir esi motyvuotas (-a);
Moki multitaskinti (pvz., klausyti ir rašyti vienu metu);
Puikiai išmanai MS Office programas;
Tavęs nevargina žmonės – išlieki mandagus (-i) ir taktiškas (-a) net įtemptose situacijose;
Gebi kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
Gebi sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje - didelis privalumas;
Esi atsakingas (-a), iniciatyvus (-i), orientuotas (-a) į rezultatus, profesionalus (-i), bendradarbiaujantis (-i), turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją;
Išmanai Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas.
Džiaugiamės galėdami Tau pasiūlyti:
Galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves;
Profesinį tobulėjimą - galimybę tobulėti ir augti kartu su Įmonės komanda, mokymus, kvalifikacijos kėlimą;
Bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
Darbo ir poilsio balansą - hibridinį darbo modelį, daugiau atostogų („Sveikadieniai“, „Darbostogos“);
Darbo užmokestį 1100 -1500 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.