2022-07-29 11:26:48

KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS KOORDINATORĖ (-IUS)

CVMarket.lt klientas
2022 - 3033 €/mėn. Prieš mokesčius

Ar norite tapti „Ignitis“ dalimi?

Šiuo metu ieškome naujos (-o) kolegės (-os), kuri (-is) prisijungtų prie mūsų klientų patirties valdymo komandos ir padėtų mums rūpintis klientų aptarnavimo kokybe kuriant, diegiant ir vedant mokymus pagal geriausias klientų aptarnavimo praktikas. Manai, mums pakeliui? Tuomet laukiame Tavęs savo komandoje! 

Take YOUR part in #EnergySmart! 

Prisidėsi prie žalios ir saugios energetikos ekosistemos kūrimo:  

  • Užtikrinant kokybišką klientų aptarnavimo procesą diegiant geriausias praktikas ir integruojant naujoves į kasdieninius procesus;
  • Bendradarbiaujant su temų ekspertais ir užtikrinant, kad turinys būtų tikslus ir atnaujintas („confluence“);
  • Vertinant klientus aptarnaujančių darbuotojų (telefonu, el. paštu ar kt.) aptarnavimo kokybę bei teikiant grįžtamąjį ryšį;
  • Identifikuojant tobulintinas vietas klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, teikiant pasiūlymus, atliekant veiksmų gerinimo planus ir kitas iniciatyvas;
  • Analizuojant klientų apklausų rezultatus bei teikiant pasiūlymus, taip pagerinant kliento patirtį;
  • Organizuojant ir vedant klientų aptarnavimo mokymus įmonės darbuotojams ir partneriams, kuriant įtraukiančias mokymo medžiagas bei praktinius užsiėmimus, skirtus realių situacijų modeliavimui;
  • Glaudžiai bendradarbiaujant su kitais skyrių vadovais ir darbuotojais, taip užtikrinant sklandų klientų aptarnavimo procesą.

Šiai pozicijai svarbu:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 2 metų patirtis koordinuojant klientų aptarnavimo veiklą ir kokybės valdymą;
  • Nepriekaištingos lietuvių kalbos žinios;
  • Puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai ir patirtis vedant mokymus;
  • Patirtis duomenų analizavime ir ataskaitų rengime;
  • Gebėjimas spręsti sudėtingas situacijas ir problemas;
  • Stipri orientuotacija į nepriekaištingą kliento patirtį;
  • Puikūs „Microsoft Office“ įgūdžiai.

Privalumas būtų:

  • Skaitmeninio marketingo raštingumo („Google Analytics“, klientų kelionių braižymas, „UX/UI“).

Mainais už tvaresnės ateities kūrimą, mes pažadame:

  • Galimybę kasdieniniais darbais kurti vertę Lietuvai; 
  • Papildomų naudų paketą pasirenkant: pensijų kaupimą, sveikatos draudimą ar kitą naudą iš pasirenkamų naudų sąrašo „MELP“ programėlėje;
  • Papildomas apmokamas dienas: sveikatinimuisi, trumpalaikės ligos atveju, savanorystei, už sukauptą darbo stažą;
  • Nelaimingų atsitikimų draudimą;
  • Hibridinį darbo modelį (3+2) ir lankstų darbo laiko grafiką;
  • Dėmesį fizinei ir emocinei sveikatai: gerovės mentorių iniciatyvas ir psichologinę pagalbą, tinklinio ir krepšinio komandas ir kt.

Kviečiame prisijungti prie augančios tarptautinės komandos. Ją sudaro išmaniajai energetikai atsidavę specialistai, kuriuos vienija bendras tikslas – sukurti 100% žalią ir saugią energetikos ekosistemą dabarties ir ateities kartoms. Kiekvieną mūsų žingsnį lydi keturios kertinės vertybės: atsakomybė, partnerystė, atvirumas ir augimas. Jei ir tau jos yra svarbios – lauksime savo komandoje!

Siekdami strateginių tikslų padidinti lyčių balansą „Ignitis grupėje“, pareigų pavadinimus darbo skelbimuose nurodome pirmiausia moteriškos giminės galūne.

Lygių galimybių įsidarbinti principas, kurį taikome visuose įmonės padaliniuose, draudžia diskriminuoti žmones dėl rasės, amžiaus, odos spalvos, lyties, tautybės, fizinės ar psichinės negalios, religinių pažiūrų ar kitų priežasčių, neturinčių poveikio kandidato gebėjimams atlikti darbines pareigas.