• Santykių palaikymas su esamais įmonės partnerias Italijoje (italų kalba), bendradarbiavimas su klientais Rytų šalių rinkose;
• Prekių importo / eksporto procesų koordinavimas, su prekių pirstatymu susijusių dokumentų ruošimas, probleminių situacijų sprendimas;
• Ataskaitų Excel programa rengimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus darbo patirtis;
• Italų kalbos mokėjimas;
• Rusų kalbos žinios;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina MS Excel);
• Patirtis rengiant dokumentus prekių eksportui į trečiąsias šalis;
• Noras tobulėti, savarankiškumas, organizaciniai gebėjimai, puikūs bendravimo įgūdžiai;
• Savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką, paskirstyti prioritetus, atsakingumas.
PRIVALUMAI:
• Anglų kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo
Savarankišką, atsakingą ir perspektyvų darbą augančioje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1000 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (5) 269 1076.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.