2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo ir pardavimo vadybininkė (- as) B2B

noriu personalo sprendimų grupė
1500 - 2800 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientė – daugiau nei 20 metų stabiliai ir sėkmingai dirbanti įmonė, veiklą vystanti dokumentų archyvavimo, informacijos valdymo bei dokumentų naikinimo srityje, šiuo metu darbui Vilniuje kviečiama (-as): Klientų aptarnavimo ir pardavimo vadybininkė (- as)  B2B

 

 

  • Bendravimas su esamais ir besikreipiančiais įmonės klientais, klientų poreikių išsiaiškinimas, atsakymas į klientų užklausas bei naujų klientų paieška; tinkamiausio sprendimo klientui paieška/konsultavimas; komercinių pasiūlymų rengimas, reikalingos informacijos  apie paslaugas, kainodarą, suteikimas; sutarčių sudarymas, vykdymo kontrolė.
  • Darbas su CRM;

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Panašaus darbo patirtis – klientų aptarnavimo/pardavimo srityje (privalumas B2B);
  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Komunikabilumas, analitinis mąstymas, iniciatyvumas, kruopštumas, sąžiningumas, gebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje, noras siekti geriausio rezultato, orientacija į klientą.

Įmonė siūlo

  • Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą draugiškoje komandoje;
  • Sklandų įvedimo į darbą procesą, padedantį greičiau susipažinti ir įsitraukti į įmonės veiklą;
  • Priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų atlyginimą 1500 - 2800 Eur (bruto).

 

 

Telefonas pasiteiravimui: +37066226455, kontaktinis asmuo Rasa. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo