Kaip tapti efektyvesniais darbe?
Dalis darbdavių darbuotojų indėlį vis dar vertina pagal išdirbtų valandų skaičių. Tai yra klaidingas požiūris, kuriam, deja, pritaria ir kai kurie darbuotojai. Kompanijose, kuriose teigiamai vertinamas darbuotojo darbe praleistas laikas, įprastai neatsižvelgiama į darbo efektyvumą, nekeliami klausimai, ar darbuotojas per tą patį laiko tarpą negalėtų padaryti daugiau. Rekomenduojame 3 praktiškus patarimus, kaip sutaupyti laiko, neaukojant gerų darbo rezultatų:
Atsisakykite nesvarbių susirinkimų
Susirinkimuose neretai pasitaiko, kad iki smulkmenų nagrinėjami nesvarbūs klausimai, taip švaistant ne vieno, bet keleto ar net visų kompanijos darbuotojų laiką.
Nebijokite trinti nesvarbių elektroninių laiškų
Susiplanuokite, kiek laiko skirsite vienai darbo su elektroniniu paštu sesijai. Jos metu pirmiausia atsakykite į svarbiausius laiškus, po to į mažiau svarbius ir galiausiai, jei tik liks laiko, jį skirkite mažiausiai svarbiems laiškams. Prieš pat sesijos pabaigą ištrinkite įvairius brukalus.
Mažiau svarbiems darbams atitinkamai skirkite mažiau laiko
Darbo dieną pradėkite nuo svarbiausių darbų, o užbaikite mažiausiai svarbiais. Tokiu būdu savo laiką paskirstysite proporcingai darbų svarbai.
Vadovai gali stengtis jus grąžinti prie įprastos tvarkos, juk darbuotojus vertinti pagal jų išdirbtų valandų skaičių yra daug paprasčiau, nei vertinti jų darbo efektyvumą. Šioje situacijoje padėti galėtų tinkamu metu pradėtas, argumentuotas pokalbis.
Per daug laiko praleidžiantys darbe darbuotojai aukoja savo asmeninį gyvenimą. Ilgainiui tai gali sukelti nuolatinį nuovargį ir netgi depresiją.
Daugiau pasieksite, jei surasite būdus, kaip, neviršijant darbo valandų, atlikti reikalingiausius darbus, o laisvalaikį skirti sau, šeimai ar draugams. Skaitykite straipsnius apie tobulėjimą profesinėje srityje, karjerą ir, neabejotinai, rasite naudingų patarimų, padėsiančių neaukojant laisvalaikio pasiekti gerų rezultatų darbe.
Parengta pagal Robert C. Pozen „Stop Working All Those Hours“