2022-07-29 11:26:48

IT SUPPORT SPECIALIST/ IT KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) (2ND LINE)

Varutis, UAB
2035 - 2920 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Klientų kreipinių valdymas: klasifikavimas, apibendrinimas, sprendimas užtikrinant geriausius kliento interesus.
  • Informacinės sistemos sukonfigūravimas naudojimui, integracinių sąsajų, tinklų ir prieigų konfigūravimas.
  • Savarankiškas arba su kolegų pagalba kreipinių sprendimas.
  • IT produktų aktyvavimas, administravimas, apmokymai ir pagalba klientui nuotoliniu būdu ir darbo vietose.
  • IS klaidų bei reikiamų pakeitimų analizė, komunikavimas su atitinkamais specialistais problemų sprendimo ar programavimo eigoje.

Reikalavimai

  • Panašaus darbo patirtis sveikatos priežiūros įstaigoje administruojant įstaigos informacines sistemas.
  • Esveikata, duomenų saugos veikimo principų supratimas.
  • Noras ir motyvacija dirbti ir bendrauti su klientais.
  • Komunikabilumas, organizuotumas, savarankiškumas ir atsakingumas, analitinis mąstymas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus.
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
  • Geros lietuvių kalbos žinios.

Privalumai:

  • Informacinių sistemų naudotojų mokymo ar konsultavimo patirtis.
  • Informacinių technologijų ar sveikatos srities išsilavinimas (didelis privalumas).
  • Patirtis sveikatos priežiūros įstaigoje dirbant su SPĮ IS (esveikata) (didelis privalumas).
  • Vairuotojo teisės ir automobilis.
  • Anglų ir (ar) rusų kalbos žinios.

Įmonė siūlo

  • Lankstų darbo grafiką, galimybę pilnai dirbti nuotoliniu būdu.
  • Galimybę užsidirbti papildomai.
  • Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje įmonėje.
  • Pradinius ir tęstinius (sertifikuotus) mokymus, galimybę toliau tobulėti bei realizuoti save profesinėje srityje.
  • Stabilų atlyginimą, priklausantį nuo turimos patirties ir įgytos kvalifikacijos.
  • Galimybę augti kartu su įmone (karjeros galimybės įmonės viduje).