Mėgsti bendrauti su žmonėmis? Ieškai įdomaus darbo, kuriame galėtum nuolat tobulėti ir pildyti savo žinių bagažą? Jei taip, gedimų šalinimo specialisto (-ės) telefonu pozicija gali tapti tavo tramplinu į sėkmingą karjerą telekomunikacijų srityje!
Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?
Gedimų šalinimo specialistų tikslas – šalinti interneto, televizijos ir mobiliojo ryšio paslaugų sutrikimus nuotoliniu būdu, o taip pat parduoti paslaugas ir IT įrangą, patarti klientams, konsultuoti juos taip siekiant asmeninių ir komandos pardavimų tikslų. Prisijungus tavęs laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, slenkantis darbo grafikas, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų.
Gal tai tu?
Tavo patirtis ir įgūdžiai:
Kodėl verta jungtis prie „Telia“?
Susidomėjai?
Net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Net 80 proc. mūsų skambučių centro vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada.
Prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!
Welcome to Telia - let’s make better happen!
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.