Informuoti Bendrovės vadovybę apie TRATC ir jo padalinių darbą savo kompetencijos ribose;
tvarkyti TRATC sąskaitas, finansinius srautus bei apskaitos dokumentus pagal LR įstatymus, teisės aktus ir TRATC Procedūrų vadovo reikalavimus;
užtikrinti TRATC bei įgyvendinamų projektų finansinės informacijos tikslumą bei patikimumą;
vykdyti TRATC einamuosius bei periodinius (numatytus LR įstatymais) mokėjimus;
dalyvauti rengiant periodines ataskaitas TRATC vadovybei, Aplinkos projektų valdymo agentūrai (toliau vadinama ir APVA) bei kitoms organizacijoms;
rengti finansines ir kitas ataskaitas LR įstatymų numatyta tvarka atitinkamoms institucijoms;
priimti ir tvarkyti sąskaitas apmokėjimui pagal TRATC Procedūrų vadove, APVA deleguotų funkcijų sutartyje bei LR įstatymuose numatytą tvarką. Tikrinti jų atitikimą projekto dokumentams;
dalyvauti pasitarimuose, kuriuose nagrinėjami su projekto įgyvendinimu, TRATC veikla susiję finansų ir apskaitos klausimai;
vykdyti Bendrovės direktoriaus nurodymus ir laikytis TRATC Procedūrų vadovo reikalavimų.
Reikalavimai
Aukštasis ekonominis arba jam prilygintas išsilavinimas;
finansinių dokumentų apskaitos, tvarkymo ir rengimo taisyklių išmanymas;
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office);
gebėjimas kaupti, valdyti ir apibendrinti informaciją;
savarankiškai planuoti savo veiklą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.