Darbdavys
Lietuvos energetikos institutas (toliau – LEI), teisinė forma – viešoji įstaiga, buveinė – Breslaujos g. 3, Kaunas LT-44403, kodas Juridinių asmenų registre – 111955219, PVM kodas LT119552113.
Pareigų pavadinimas – Lietuvos energetikos instituto finansų ekonomistas (-ė). Pareigybės grupė – specialistas, lygis – A, pareigybės (etato) dydis – 1,0. Pareiginė alga 1900 – 2700 eurų po mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
Pagrindinis uždavinys – analizuoti Instituto ūkinės veiklos ekonominius ir statistinius rodiklius, turtą, nuosavybę, ūkinius procesus ir veiklos rezultatus, vertinti finansinę instituto situaciją ir perspektyvas.
Pareigybės veiklos sritis – Instituto biudžeto sudarymas, finansinių ir veiklos rodiklių planavimas ir analizė, ataskaitų rengimas.
Darbo pobūdis
- Planuoti ir rengti Instituto biudžeto projektą;
- Atlikti patvirtinto Instituto biudžeto vykdymo kontrolę;
- Atlikti finansinių srautų kontrolę ir valdyti galimai kylančias rizikas, sudaryti prognozes;
- Vykdyti finansinės ir ekonominės veiklos planavimą ir stebėseną;
- Rengti Instituto lėšų sąmatą ir kontroliuoti jų vykdymą;
- Rengti strateginio veiklos plano ekonominę dalį;
- Planuoti, analizuoti ir kontroliuoti Institutui skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimą pagal patvirtintas programas;
- Rengti Instituto veiklos ataskaitos finansinę dalį;
- Pagal kompetenciją rengti ir teikti informaciją ir duomenis kitoms institucijoms;
- Teikti finansinę informaciją bei konsultacijas biudžeto rengimo, finansų valdymo klausimais Instituto ir padalinių vadovams bei kitiems darbuotojams;
- Teikti Instituto direktoriui vidinėse ataskaitose susistemintą apskaitos informaciją valdymo poreikiams tenkinti;
- Dalyvauti Administravimo padalinio susirinkimuose, taip pat pagal kompetenciją darbo grupėse, komisijose;
- Dalyvauti rengiant finansų valdymo politiką ir ją įgyvendinant, dalyvauti rengiant ir derinant su kitais Instituto padaliniais vidinės apskaitos taisykles;
- Dalyvauti finansų valdymo kompiuterizavimo procese, rūpintis nuolatiniu jos tobulinimu;
- Užtikrinti tinkamą finansinių dokumentų saugojimą (pagal reikalavimus įforminti bylas ir nustatyta tvarka perduoti į archyvą);
- Vykdyti kitas direktoriaus įsakymuose bei kitų Instituto valdymo organų teisės aktuose pareigybei nustatytas funkcijas.
Informacija
Darbo sutartis – neterminuota.
Darbo laikas 40 val. per savaitę (1,0 et.).
Atostogų trukmė 20 darbo dienų.
Atrinkti kandidatai kviečiami pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
- Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją (dokumentų originalus bus prašoma pateikti įsidarbinimo metu).
- Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją (dokumentų originalus bus prašoma pateikti įsidarbinimo metu).
- Gyvenimo aprašymą (CV).
Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis). Pretendentams, kurie atitiks skelbime nustatytus reikalavimus, pranešimai apie dalyvavimą pretendentų atrankoje bus išsiųsti elektroniniu paštu asmeniškai.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai
Tel. (8 37) 401 999.
Konkurso paskelbimo data 2024 m. lapkričio 15 d.