NEW YORKER parduotuvėse esame arti savo klientų, kur įkvepiame juos savo prekiniais ženklais. Mūsų aistra madai ir mados tendencijų nuojauta, taip pat greita orientacija į aptarnavimą, padeda sukurti puikių įspūdžių apsipirkime. 23 000 darbuotojų, daugiau nei 1 150 filialų organizuoja šį veiklos procesą ir yra atsakingi už įmonės sėkmę.
Darbo aprašymas
- Tu perimsi atsakomybę už filialo valdymą
- Vadovausi kolektyvui. Tu moki ir gali motyvuoti darbuotojus
- Vykdysi darbuotojų atrankas ir juos apmokysi
- Dirbsi su filialo veiklos rodikliais, sieksi pardavimo tikslų ir imsiesi atitinkamų veiksmų rezultatams pasiekti
- Tu dirbsi su naujausiomis New Yorker mados tendencijos
- Laiku ir atsakingai atliksi administracines užduotis
Reikalavimai
- Turi aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą (privalumas - prekybos srityje)
- Turi vadovavimo patirties, pageidautina mažmeninėje prekyboje, tekstilės srityje
- Turi įgimtas lyderio savybes. Gebi vadovauti savo komandai atsakingai ir charizmatiškai
- Darbuotojų įkvėpimas ir motyvavimas naujiems tikslams Tau yra savaime suprantamas dalykas
- Esi orientuotas į kokybišką klientų aptarnavimą
- Planavimas ir organizavimas yra vienos iš stipriausių Tavo savybių
Įmonė siūlo
- Darbą sėkmingame šeimos versle
- Algą prieš mokesčius nuo 1700 Eur į mėnesį, dirbant 40 val/sav.
- Patrauklią premijavimo sistemą
- Reguliarius įmonės renginius
- 30 % nuolaidą naujai kolekcijai
- Asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes