Skyriaus veiklos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, siekiant didesnio efektyvumo, geresnės klientų patirties, mažesnių kaštų;
Pavaldžios komandos darbo kokybės ir motyvacijos užtikrinimas ir gerinimas;
KPI nustatymas ir tobulinimas;
Klientų aptarnavimo procesų diegimas, tobulinimas;
Klientų aptarnavimo kokybės reikalavimų atitikimo užtikrinimas skirtinguose pardavimo kanaluose;
Naujų darbuotojų atrinkimas, apmokymai, jų įvedimo sistemos kūrimas, tobulinimas;
Komandos formavimas ir ugdymas;
Būti draugišku, kolektyvišku, rodyti norą padėti kitiems, drąsiai išsakyti savo nuomonę;
Bendradarbiavimas su kitomis įmonės komandomis.
Requirements
Sėkminga bent dviejų metų vadovavimo patirtis;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje, dirbant su metrikų diegimu bei kokybės matavimu;
Procesų kūrimo ir priežiūros patirtis;
Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Greitas reagavimas į nestandartines situacijas, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Gebėjimas komandoje kurti puikią darbo aplinką ir kultūrą;
Puikūs laiko planavimo įgūdžiai.
Company offers
Galimybę realizuoti idėjas perspektyvioje augančioje tarptautinėje kompanijoje;
Konkurencingą atlygį;
Patogią darbo aplinką bei jaunatvišką, draugišką kolektyvą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.