2022-07-29 11:26:48

CFO

Alliance for Recruitment
8000 - 9500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Atsakomybės:

  • Finansinės strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, siekiant užtikrinti įmonės finansinį stabilumą ir augimą.
  • Finansinių ataskaitų rengimas ir pristatymas vadovybei bei akcininkams.
  • Biudžeto planavimas, kontrolė ir analizė.
  • Finansinių rizikų vertinimas ir valdymas.
  • Investicinių projektų vertinimas ir finansinių sprendimų priėmimas.
  • Bendradarbiavimas su išoriniais auditoriais, bankais ir kitomis finansinėmis institucijomis.

Pareigos:

  • Stebėti bei analizuoti įmonės veiklos rezultatus, prognozuoti galimus scenarijus.
  • Dalyvauti valdybos susirinkimuose, strateginiame ir taktiniame planavime konsultuojant finansų klausimais ir numatant rizikas.
  • Dalyvauti sudarant biudžetus ir reguliariai vykdyti jų priežiūrą.
  • Dalyvauti kuriant ir diegiant finansavimo ir investavimo strategijas.
  • Dalyvauti diegiant iždo ir korporatyvinius finansų procesus.
  • Konsultuoti apyvartinio kapitalo bei rizikos valdymo klausimais.
  • Koordinuoti finansų skyriaus darbą.
  • Dalyvauti tobulinant bei diegiant verslo valdymo sistemas, buhalterinės apskaitos formas ir metodus.
  • Užtikrinti tinkamą finansų kontrolę.
  • Atstovauti grupės įmones išorės finansinėse institucijose (bankuose, draudimo, investicinėse bendrovėse).

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos ar susijusioje srityje.
  • Ne mažesnė kaip 5 metų vadovaujamo darbo patirtis finansų srityje.
  • Puikios audito žinios.
  • Puikios finansų valdymo, analizės ir planavimo žinios.
  • Gebėjimas priimti strateginius sprendimus ir vadovauti komandai.
  • Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai.
  • Lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas;

Įmonė siūlo

  • Atsakingą ir dinamišką darbą stabilioje bei augančioje įmonėje.
  • Įmonės automobilį

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo