2022-07-29 11:26:48

Buhalterė (-is) - personalo administratorė (-as)

noriu personalo sprendimų grupė
2100 - 2800 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientei – sėkmingai dirbančiai transporto/logistikos kompanijai, turinčiai savo vilkikų parką, šiuo metu plečiant komandą Vilniuje kviečiama (-as) buhalterė (-is) - personalo administratorė (-as).

 

Pirminės įmonės apskaitos vedimas (darbas programa Agnum); reikalingų buhalterinių dokumentų suruošimas ir komunikacija su buhalterinių paslaugų įmone; personalo dokumentacijos tvarkymas: tolimųjų reisų vairuotojų, trečiųjų šalių piliečių, dokumentų (įdarbinimo/išdarbinimo) administravimas, asmens bylų tvarkymas, bendravimas su valstybinėmis institucijomis, atrankos kompanijomis; darbo grafikų ir darbo laiko apskaitos žiniaraščių rengimas; reiso dokumentų administravimas, bei kitos, su įmonės veikla susijusios dokumentacijos ruošimas; pagalba vadovui.

Reikalavimai

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Būtina panašaus darbo patirtis transporto įmonėje;
  • Teisės aktų, reglamentuojančių trečių šalių piliečių įdarbinimą išmanymas, gebėjimas rasti reikalingą informaciją;
  • Puikūs darbo MS Office programomis įgūdžiai (privalumas programa Agnum);
  • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
  • Raštvedybos taisyklių žinios;
  • Kruopštumas, iniciatyvumas, organizuotumas, savarankiškumas.

Įmonė siūlo

  • Atsakingą, dinamišką, įdomų darbą, sėkmingai veikiančioje įmonėje;
  • Savirealizacijos, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestį 2100 - 2800 Eur (bruto).

 

Telefonas pasiteiravimui: +37066226455, kontaktinis asmuo Rasa. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo