,,Akman Solutions“ bendradarbiauja su elektros statybos įmonėmis Vokietijoje ir Prancūzijoje. Mes specializuojamės pramoniniuose ir didelės apimties komerciniuose projektuose, tokiuose kaip duomenų centrai, naftos ir dujų įmonės, viešbučiai, prekybos centrai ir ligoninės.
,,Akman Solutions“ kompanijos kultūros dalys yra komandinis darbas, inovacijos ir nuolatinis tobulėjimas. Mes tikime įvairovės ir įtraukties galia, vertiname unikalias perspektyvas ir kiekvieno komandos nario įgūdžius ir kompetencijas.
Darbo aprašymas
Dinamiškai auganti įmonė ieško atsakingos (-o) ir kruopščios (-aus) administratorės (-iaus), kuri (-is) prisijungtų prie mūsų komandos. Jei esate organizuota, atsakinga asmenybė ir norite prisidėti prie sklandaus įmonės veikimo, ši pozicija kaip tik jums.
- Komandiruočių įsakymų parengimas, suvedimas į sistemą;
- Sąskaitų faktūrų registravimas, tikrinimas, kontrolė ir perduodama tolesniam apmokėjimui;
- Įmonės dokumentų rengimas ir tvarkymas;
- Pagalba organizuojant ir koordinuojant kasdienius įmonės procesus.
Reikalavimai
- Panašaus darbo patirtis (privalumas);
- Aukštasis išsilavinimas (privalumas);
- Vokiečių kalba (privalumas);
- Geros darbo su dokumentais ir administravimo žinios;
- Kruopštumas, atsakingumas ir gebėjimas dirbti savarankiškai;
- Anglų kalba;
- Geri darbo su MS Office įgūdžiai.