2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorė

CVMarket.lt klientas
1100 - 1230 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Įmonės vidaus ir išorės dokumentų judėjimo, registravimo ir saugojimo kontrolės užtikrinimas;
  • Naujų darbuotojų įvedimas į darbą, nuolatinis rūpinimasis naujais ir esamais darbuotojais;
  • Pagalba darbuotojams vykdant jiems pavestas užduotis;
  • Biuro priežiūra ir aprūpinimas, kanceliarinių ir ūkinių prekių užsakymas;
  • Komandiruočių ir kitų kelionių organizavimas (bilietų užsakymas ir kiti organizaciniai klausimai)
  • Svečių sutikimas
  • Įmonės inventoriaus priežiūra.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Panašaus darbo patirtis vertinama kaip didelis privalumas;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • Kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
  • Organizuotumas, atsakingumas, sąžiningumas;
  • Kompiuterinis raštingumas ir raštvedybos žinios.

Įmonė siūlo

  • Konkurencingą atlygį;
  • Vertingą patirtį dirbant greitai augančioje įmonėje;
  • Dinamišką ir tarptautinę darbo aplinką;
  • Lankstumą, kuris užtikrina darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą;
  • Asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes.

 

Darbo užmokestis (brutto):  1100 - 1230 €

 

Informacija dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo. Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis UAB „EBV Finance“. Informuojame, kad Jūsų gyvenimo aprašymas ir jame savanoriškai pateikti asmens duomenys bus tvarkomi tik personalo atrankos tikslais, laikantis galiojančių Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos teisės aktų bei UAB „EBV Finance“ asmens duomenų saugojimo ir tvarkymo politikos reikalavimų.