Tavo užduotys šiame darbe:
• Dokumentų ruošimas, tvarkymas bei archyvavimas;
• Biuro veiklos organizavimas ir sklandaus darbo užtikrinimas;
• Personalo dokumentų valdymas;
• Dokumentų rengimas viešiesiems pirkimams;
• Pagalba įmonės vadovams bei darbuotojams.
Jeigu Tu:
• Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
• Turi patirties administravimo srityje;
• Turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius ir išmanai raštvedybą;
• Gebi planuoti darbus;
• Turi gebėjimą greitai orientuotis, esi iniciatyvus (-i) ir atsakingai žiūri į darbą;
• Turi motyvacijos atkakliai mokytis ir tobulėti;
• Gebi analitiškai mąstyti ir kritiškai įvertinti situacijas;
• Turi geras anglų kalbos žinias.
Mes siūlome:
• Visokeriopą komandos ir vadovo pagalbą;
• Galimybę greitai ir efektyviai mokytis;
• Karjeros galimybes, atsižvelgiant į Tavo lūkesčius ir tikslus;
• Įdomų darbą bei užduočių įvairovę.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.