Nuo 900 €/mėn.
Prieš mokesčius
• Rūpinimasis sklandžia ofiso veikla (kanceliarinių prekių užsakymas, skambučių nukreipimas, laiškų išskirstymas ir pan.) • Pagalba ofiso darbuotojams • Projektų, susijusių su biuro administravimu, iniciavimas ir įgyvendinimas • Tiesioginio vadovo pavestų užduočių atlikimas
• Būtina bent 1 m. administracinio darbo patirtis tarptautinėje kompanijoje • Geros anglų kalbos žinios. Rusų kalbos mokėjimas • Kompiuterinis raštingumas • Komunikabilumas, atidumas, gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją
• Naują, modernų biurą • Nemokamą transportą į darbą • Kavinę, jaukias poilsio erdves • Lankstų papildomų naudų paketą individualiems darbuotojų poreikiams
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.